Projectmanagement
Archief opdrachten Projectmanagement.
Projectmanager contact centers
Binnen een projectgroep bij de Fa-med Groep verantwoordelijk voor de overall coördinatie van de klantgerichte optimalisatie contact centers. Focus binnen de opdracht: customer contact, projectmanagement, self service toepassingen, kennismanagement
Opdrachtgever | Fa-med groep |
Sector | Fianciële dienstverlening |
Jaar | 2008 |
Functie | Projectmanager |
Adviseur BPI | Jurjen Kothman |
Projectleider Opschonen Personeel Informatie Systeem
Analyseren van de verschillen van registratie, begeleiden van opschonen van gegevens en opstellen van richtlijnen voor eenduidige registratie binnen PI systeem
Opdrachtgever | Grote thuiszorginstelling |
Sector | Zorg, sectie thuiszorg |
Jaar | 2006 |
Functie | Projectleider |
Adviseur BPI | Monique Hoving |
Makigami Closing-the-books
Met behulp van TPM techniek organisatiebrede procesanalyse van orderadministratie. Weekafsluiting van dinsdagmiddag naar maandagochtend.
Opdrachtgever | Nederlandse beursgenoteerde multinational |
Sector | Industrie, food |
Jaar | 2006-2007 |
Functie | Projectleider |
Adviseur BPI | Niek Staman |
Ruimte voor nieuwe successen
In het Kennemer Gasthuis middels doelmatigheidsonderzoeken een gezonde bedrijfsvoering realiseren.
Opdrachtgever | Kairos Pentascope |
Sector | Gezondheidszorg |
Jaar | 2006-2007 |
Functie | Projectleider |
Adviseur BPI | Jan Hoving |
Intensieve zorg
De ontwikkelingen verkennen en realiseren van een verbeterd nieuw aanbod van de IC en de intensieve zorg voor hartpatiënten en patiënten met neurologische aandoeningen.
Opdrachtgever | De Tjongerschans, Heerenveen |
Sector | Gezondheidszorg |
Jaar | 2007 |
Functie | Projectleider |
Adviseur BPI | Jan Hoving |
Overheveling Interventiedienstverlening
Bij deze zorgverzekeraar is in 2006 besloten de interventiedienstverlening over te hevelen van de ene naar de andere afdeling. Als onderdeel van het project moest een nieuwe interventiedesk opgericht worden: onder meer processen, behuizing, werkafspraken, communicatie moesten ingeregeld worden.
Opdrachtgever | Landelijke zorgverzekeraar |
Sector | Gezondheidszorg |
Jaar | 2006-2007 |
Functie | Projectleider |
Adviseur BPI | Jurjen Kothman |
Analyse resultaat- en kwaliteitsverbetering managementinformatie
Op een hogeschool is voor de dienst Marketing en Communicatie een analyse van de managementinformatie uitgevoerd. Onder meer een analyse en implementatieplan is opgeleverd, waarbij de plan-do-check-act methodiek als instrument voor resultaat- en kwaliteitsverbetering is ingezet.
Opdrachtgever | Hogeschool in Overijssel |
Sector | Onderwijs |
Jaar | 2006-2007 |
Functie | Projectleider |
Adviseur BPI | Jurjen Kothman |
Oprichting Callcenter voor Zorgaanbieders
Bij deze zorgverzekeraar is eind 2005 een Callcenter voor Zorgaanbieders opgericht. Het doel was dat alle zorgaanbieders een centrale ingang hadden voor allerhande vragen op het gebied van zorgverlening, contracten en betalingen. Als onderdeel van het project zijn nieuwe medewerkers geworven, processen ingericht, werkafspraken gemaakt en is onder meer de managementinformatie opgezet.
Opdrachtgever | Landelijke zorgverzekeraar |
Sector | Gezondheidszorg |
Jaar | 2005 |
Functie | Projectleider |
Adviseur BPI | Jurjen Kothman |
Opstellen en afsluiten service level agreements
Bij een landelijke zorgverzekeraar voor de divisie Zorginkoop meer dan twintig Service Level Agreemements uitgewerkt, opgesteld en afgesloten. Doel was dat de divisie Zorginkoop met alle interne afdelingen de afspraken op het gebied van dienstverlening, rapportage, budgetten en samenwerking had vastgelegd. Onderdeel van het project was de ontwikkeling van een SLA format. Het opstellen en afsluiten van de SLA’s was onderdeel van een groter project, namelijk de integratie van twee inkooporganisaties
Opdrachtgever | Landelijke zorgverzekeraar |
Sector | Gezondheidszorg |
Jaar | 2005 |
Functie | Projectondersteuning |
Adviseur BPI | Jurjen Kothman |
Implementatie uniform model voor Zorgtoewijzing
Bij deze zorgverzekeraar is in 2004 een uniform model voor Zorgtoewijzing AWBZ ontworpen en geïmplementeerd. Het doel was dat op alle locaties van deze zorgverzekeraar de zorgtoewijzing op uniforme wijze werd uitgevoerd. Binnen deze opdracht is onder meer een nieuwe afdeling opgezet op een van de locaties en heb ik een aantal maanden op part-time basis als teammanager gefungeerd.
Opdrachtgever | Landelijke zorgverzekeraar |
Sector | Gezondheidszorg |
Jaar | 2004 |
Functie | Projectondersteuning, interim-teammanager |
Adviseur BPI | Jurjen Kothman |